Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 20. marts 2013

Sådan er det jo bare

Rettelse: René har ikke fødselsdag den 4. april. Jeg har fødselsdag den 4. maj. René har den 5. april. Jeg blander det lort sammen konstant. 040580, 050476... Det er jo snart ikke til at huske længere...

NÅ. Jeg har talt med lægen i dag. Han insisterede på at jeg skulle derned i dag. Jeg sagde nej, for jeg kan ikke i dag. Katja kører mig derned - og det gør hun i morgen. Eneste tid er 9:45. Den må jeg så tage, selvom Katja så skal hjemmefra allerede klokken 9. Sur røv. Men så må jeg lave noget... noget jeg ikke ved hvad er endnu, som vi kan hygge os lidt med. Det ved jeg, at hun rigtig godt kan lide!

Måske jeg også skal byde på noget frokost af en art? Købe ind til en god hygger? Jeg snakker med hende senere. Lige nu er jeg megatræt og fryser! Gulvet er iskoldt, og jeg har bare tæer. Det skal jeg have, så "de kan få luft". Arrr... Så er det vel hellere ikke værre, altså...

Jeg går i seng nu. Igen. Jeg er et træt menneske for tiden. Sådan er det jo bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar