Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 22. marts 2013

Zzzz

Sikke en dag... Jeg er godt nok udmattet, på trods af en næsten 4 timers lur i eftermiddags/aftes. Jeg var jo hos lægen. Der er ikke umiddelbart noget galt med foden, men sygeplejersken tog en blodprøve for at tjekke infektionstal og kaliumtallet. Jeg skal muligvis have noget andet vanddrivende. Det gør ondt når jeg bøjer tæerne. Pis.

Ej, screw that. jeg har på ingen måde overskud til at skrive noget som helst lige nu. Jeg skal bare sidde og stene... Måske går jeg i seng.  Jeg er SÅ udmattet efter denne horrible dag (torsdag).

Der er en sang, jeg vil dele med jer, det er ikke en Type O Negative sang denne gang, men en sang af Eric Serra, som er en kæmpe, kæmpe artist inden for filmmusik. Denne sang er fra filmen "The Fifth Element" med både Bruce Willis, Milla Jovovich, Gary Oldman og Chris Tucker - og flere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar