Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 8. marts 2013

RENÉ!!!!!

René. Altid René. Han har hjulpet mig igennem denne krise. Ikke den næste, som sikkert er lige om hjørnet, men denne. Og så har musikken beroliget mig. Jeg er i harmoni i dette øjeblik, og jeg føler især at det er pga denne sang, som altid får den følelse frem i mig. Jeg elsker at lytte til den, men den originale video kan jeg ikke lide. Sangen er virkelig god.

"Return To Innocence", Enigma

Jeg skal nok få det godt igen, det er bare svært lige nu. "Det bliver bedre i morgen" - right? "Det gør det altid". Det må jeg huske på. Ellers ender det med, at jeg sidder og ynker mig selv som jeg gjorde i foregående indlæg. 

Næh. Jeg holder hovedet højt og kommer igennem det her med stil - sammen med René. Hvordan? Med styrke og troen på mig selv. Hvorfor? Fordi jeg kan. Der vil altid være dårlige dage og dårlige tidspunkter, men de skal overvindes og så er det op på hesten igen.

Jeg er et svagt menneske, det er jeg klar over, men jeg ved samtidig, at jeg kan hive styrken frem, hvis det kommer til dét. Og jeg skal sgu nok komme igennem det - jeg har prøvet det, som var LANGT værre. Og nu har jeg René, og han vil stå ved min side når den næste krise rammer. Hvornår det så end er. "Vi to, vi kan overvinde alt sammen," som han siger. Det er rart at han tror på mig. Det giver ekstra gå på mod. Giver lige det ekstra spark bagi, som jeg måske mangler. "You're simply the best - better than all the rest. Better than anyone - Anyone I ever met" (tak til Tina Turner for at simplificere min tak til René)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar