Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 14. november 2013

Lad ham nu komme til mig

René har været inde hos Anna nu, i TO timer. Det er for lang tid til mig. Jeg savner ham. Jeg kan sgu ikke klare det her. Han må straks komme ind til mig. Skal jeg ringe? Nej. Det er synd for Anna. Hun havde brug for at snakke. Jeg må også lade René have et liv uden mig.Vi er altid sammen. Ej, i dag har han været ude og købe ind med sin mor. Han har stort set ikke været hjemme i dag. Det kan ikke være rigtigt. Jeg må straks have ham hjemme, hvor han hører hjemme. Men Anna... Kan jeg tillade mig det? Jeg gør det ikke. Jeg gør det IKKE. Jo jeg gjorde. Han kommer om lidt. Jeg ved ikke, hvad der går af mig. Jeg har ikke haft det sådan her meget længe. Det er mærkeligt.


JEG ELSKER DIG, RENÉ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar