Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 28. november 2013

Nær obduktion

Oh... My... Freakin'... God... Tal lige om at blive mishandlet!!!

Jeg er lige kommet hjem fra Køge sygehus, hvor jeg har været til et ekstra tjek ang. såret.  Der er ikke noget i vejen. Det er positivt. Men hun sad og rodede og ravede med en pincet for at pille lidt skidt ud, der sad i såret, og det gjorde godt nok ondt!!! Er du så færdig, mand...! Jeg græd, da vi kørte ud derfra. Damn... Jeg kan slet ikke komme mig over det. Det bliver renset hver dag. Men der sad åbenbart lidt skidt i, som blev fjernet med en pincet. I en grad så jeg troede at jeg skulle dø. Fuldstændig sygeligt. Men jeg kom igennem det, da. Heldigvis.

Og nu er jeg i gang med at lave aftensmad. Vi spiser bare pasta med parmesanost i dag, for vi er så sultne begge to, at ingen af os kan vente  med at spise. Vi har ikke fået andet end morgenmad. Så om lidt er der aftensmad. Mums. Og en film. Hvilken, ved jeg ikke endnu. Men det finder vi ud af :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar