Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 24. november 2013

Rosen og eksem. Cool. Or not

Rikke rapporterer: Sygeplejersken mener at der er anledning til at mistænke rosen på højre fod. Super. Betændt fod. Der netop er opereret. Ja, okay, for 2 måneder siden, but still. Jeg er ikke tilfreds. 

Jeg har fået noget eksem på højre underarm, jeg aner ikke, hvad det er, men det ligner, at jeg har kastet mig ned i brændenælder, uden at det klør. 

Der foregår meget mystiske ting på den krop, vi kalder Rikke Aagren Poulsen.

...

When all is said and done:
Jeg er nødt til at stoppe med at "rocke" så meget med på musikken, for min fod bliver smadret af det. Men jeg kan ikke lade være, og jeg lægger ikke mærke til at jeg gør det. Jeg har stort set ikke kunnet træne i en uge fordi min fod er kaput. Og jeg skal jo træne hver dag - flere gange! Det er virkelig en katastrofe, det her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar