Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 18. november 2013

Øv

Prøv at forestille jer at smutte ind til et stand op one man comedy show og regner med at grine rigtig meget, så I (ladies) for en sikkerheds skyld har taget vandfast mascara på. Og så kommer I ind og ser det her show, for blot at konstatere at herren, man har betalt penge for at se, faktisk synes at hans jokes er så sjove, at han selv griner mere, mens han fortæller dem, end man selv gør. Var der nogen der sagde "Damp" og "Talbot" i samme sætning? Ej. Ret skal være ret. Jeg har ikke set showet live. Men jeg har lige set en dejlig dvd, som da i hvert fald ikke var min tid værdig. Men hey - det er hans første forsøg. "Hva' snakker du om" og "Micktrix" havde også en svært start - men de var dog sjove. Eller... Ja. "Micktrix" var sjov.

Jeg går i gang med kortene til Katja, når jeg har spist morgenmad :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar