Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 26. november 2013

Musikken - især med de 2 MM'er

Klokken er snart 22, og jeg har stadig ikke været i bad. Den er begyndt at brænde på. Men jeg har simpelthen så ondt i foden at jeg ikke har mulighed for at komme i bad. Det er virkelig sur røv for mig. Jeg skal til genoptræning i morgen, og jeg vil hverken dukke op beskidt eller så ondt i foden at jeg ikke kan træne. Derfor vil jeg gøre hvad jeg kan for slappe af resten af aftenen. Men jeg vil meget nødigt have beskidt hår, når jeg skal derned i morgen. Det kan godt være, at det ender med en etagevask og hårvask i køkkenvasken - igen. Jeg er ikke fan af det. Om 6 dage - på mandag - ryger min kørestol og bækkenstol. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal få det afleveret. Jeg må kontakte dem derude. Jeg er nået til et punkt i dag, hvor jeg ikke lige foreløbigt ser mig selv uden en stol med hjul. Hvad med gangstativet? Skal det også afleveres på mandag? Badeskamlen? Jeg er simpelthen så pissebange for at hele den her proces går skævt, at alt fejler. At jeg skal indlægges igen. Opereres om igen. Dø. Ja, for fa'en, jeg er en pivskid. En ynkelig klynkerøv. Men sagen er den, at jeg altså er BANGE for at der er noget galt. Men jeg har hørt fra en blogger, at hun har en veninde, der havde et operationssår, som ikke helt ville hele - og det blev limet sammen. Jeg ved ikke præcis hvad der er galt med mit - men jeg må jo finde ud af det. Jeg har fået en tid på torsdag.

Heh... Michael Jackson... Jeg sidder og kører ned igennem musiklisten, lige nu igennem "m", og jeg hører "Heal The World" - Men af de sange, kan jeg nu bedre lide "Man In The Mirror". Eller "Earth Song". Min MiJac yndlings må jo nok være "Stranger In Moscow". Den er simpelthen så utrolig god. Jeg tror da faktisk, at jeg vil lytte til den lige nu! Jeg føler meget stærkt, at Monster Magnet er det, jeg skal høre bagefter - for at springe lidt i det. Jeg kom direkte fra Metallica til MiJac, så men før Megadeth, sprang jeg lidt rundt i Medina. Efter Monster Magnet, tager jeg de 2 MM'er seriøst og kravler op ad listen til de andre 2MM'er - Marilyn Manson. Derfra er der ingen planer. Jeg burde lave en afspilningsliste.

There we go. Denne liste kører i mine hovedtelefoner lige nu. Jeg overvejer at "se lidt ekstra kærligt" på Renés nedre regioner, men jeg er ikke helt sikker på, at jeg som sådan har overskud til at lave noget som helst. Jeg vil dog heller ikke i seng, selvom den er blevet over 22, for jeg er ikke træt. Men måske er det bare på tide med en lille "Rikkené" som min farmor kaldte ham i dag. Det er et ret godt udtryk. Det vil jeg da bruge fremover. Jeg fik i øvrigt set "Dodge Ball" - man... Gotta love it. Ben Stiller er en sær mand i de roller, han vælger. Man kan vel sige, sådan, at Ben Stiller er Hollywoods Mick Øgendahl. Det er de samme slags roller, de altid får. Lige præcis den type, som Ben Stiller har i "Dogde Ball" - som White Goodman.

Men 20 over 22... Det er måske på tide at tænke i andre baner end lige blogging. Jeg kunne læse. Jeg er bagud i en bog, Jonna har givet mig. Det kunne jo passende være noget at fordybe sig i :) Eller måske bare sidde og meditere lidt - for det gør jeg jo så tit. Eller noget i den retning. Haha.

Sør'me om jeg ikke lige ser René og lytter til introen på "Bummer" samtidig, så jeg er sgu nok den, der er smuttet. Tak fordi du gad at læse med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar