Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 28. november 2013

Skal jeg give "The do" et navn, må det blive Ira

Yeah. Mein liebling ligger og sover, og jeg er temmelig sikker på, at jeg lige for 2 sekunder siden hørte Paul Rodgers synge "Baby, make time for love" - det er faktisk ikke noget, man bør sove fra.

Jeg har stadig ondt i mit sår, så jeg tager ikke plasteret af og går i bad i dag. Det gør jeg nok i morgen. I dag vasker jeg dog hår. Yeah. Nice. Jeg glæder mig. Jeg kan godt gøre det nu, men... Jo, ja. Jeg vasker hår nu.

***

Ja. Nu har jeg endelig fået rent hår igen, har fået skyllet al moussen ud og har vasket det grundigt med Head & Shoulders for normalt hår. Det sidder i min sædvanlige "tørreturban" lige nu.
Det er lidt af tørreturbanen og håret lige efter det er kommet ud af håndklædet. Jeg tabte ikke særlig mange hår under hårvasken, og sådan set heller ikke, da jeg skulle rede det ud.
Det er faktisk derfor, jeg ser så glad ud på dette billede, hvor mit hår netop er redt, og jeg, alt i alt, ikke engang har tabt en håndfuld, som jeg plejer. Og så, selvfølgelig, fordi jeg skal til at spise ½ hvidløgsflute fra Marios :)

Grunden til, at jeg ikke kigger ind i kameraet, er i øvrigt for at undgå et ansigt som jeg stiller op med i november-indlægget  "Aarrgghh - en mus". Det var jo et rent horrorshow.

Jeg elsker René. Synes bare lige, at I skal vide det. Jeg er heldig at have snuppet ham foran alle de andre :)

(Ira, navnet fra titlen, er navnet på Rogers måge, som han bruger som paryk i en episode af American Dad)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar