Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 24. maj 2012

Badet - hvornår?

To run and hide, a cowardly procedure
Options exhausted, except for anesthesia
Anesthesia


I don't feel anything.

En pest. En af de virkelig dårlige dage. En af dem, hvor man virkelig bare tænker "er det overhovedet det her værd?" Jeg føler ikke sådan rigtig noget i dag. Derfor jeg har sat ovenstående citat ind. Det skræmmer mig, for jeg elsker ingen - heller ikke René. Der er er koldt. Totalt dødt inden i mig. Jeg er træt, i hvert fald. Det har været en urolig nat. Vågnet mange gange og har haft sære drømme. Abnorme. Jeg har rygsmerter. Jeg vil gerne i bad, men er nødt til at vente mindst 1 time, så jeg er helt sikker på, at jeg ikke får kramper. Det gør pisseondt at falde på badeværelsesgulvet. Det synes jeg ikke om. Men hvem gør det. Jeg vil lige sidde og slappe lidt af, inden jeg skal i bad om en time.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar