Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 30. maj 2012

Mine plader

Nej nej nej nej nej...

Mine svigerforældre kan ikke huske, om de har smidt mine cd'er ud, eller om Renés søster har, som bruger kælderrummet... Jeg er i dybt chok, for det var slet ikke faldet mig ind. Jeg ryster af angst lige nu, jeg er meget tæt på at græde af bar' frygt, og jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv. Tænk hvis de har smidt dem ud??? Der er for næsten 50.000 kroner musik, som jeg skal gen-indkøbe, Mange af dem er ikke længere til at få fat i! Jeg er så vred lige nu, selvom jeg teknisk set ikke ved, om de er blevet smidt ud. Jeg ryster bare af arrigskab og angst. René har bedt sin søster om at ringe tilbage, for hun er den eneste med nøgle dertil - og som er på arbejde. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, for at komme igennem det her. Jeg har virkelig lyst til at aflyse lægen, for jeg føler ikke, at jeg har overskud til at ligge på briksen lige nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar