Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 27. maj 2012

Noget bag paranoiaen?

Everybody's got somebody to lean on
Put your body next to mine and dream on

- Traveling Wilburys, "Handle With Care"

Måske var "depressiv" ikke det ord, der dækkede bedst? Måske blev det hele holdt uden for offentligheden, for at undgå skandaler? Var han i virkeligheden "mere" end depressiv? Var depression i virkeligheden en følgesygdom for ham? En sygdom, som voksede ud fra en anden sygdom? Måske var han rigtig alvorligt syg. Jeg ved det ikke, men det er faktisk sådan, at jeg begynder at tro det. Indlæggelserne... Var det "kun" depression og paranoia? Var der noget "bag" paranoiaen? Noget andet end stof- og alkoholmisbrug? Jeg er lidt "left in the dark" - men jeg er begyndt at tænke over det, og i dag sagde René det højt: Måske er grunden til at jeg relaterer til hans følelser, at vi fejler det samme? Ikke René, altså. 

Men hvad med os to? Fejlede vi det samme? Eller var det et rent tilfælde, at du gik rent ind i mit hjerte? Jeg finder aldrig ud af det. 
Jeg savner dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar