Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 19. maj 2012

Før sengetid

Det er godt nok ikke heeelt sengetid lige nu, idet klokken kun er 21, men jeg har noget, jeg gerne lige vil ud med! Min hjemmeside er oppe at køre igen, den er færdig, uploadet og klar til brug! Jeg har sådan set lige lagt den op for omkring 30 minutter siden. Jeg har lagt et link ind i min link-liste, men I skal da ikke skånes for den her! Men først:


Yeah. Det er min hjemmeside. Forsiden. Der er ingen billeder, den er lidt kedelig, hvad det angår, men det er ikke en hjemmeside skabt til billeder - den er til tekstfiler. Og der er musikanmeldelser, filmanmeldelser, noveller og digte. Meget stilfuld (næsten). Du kan selvfølgelig finde den på den sædvanlige adresse, men kender du den ikke, kan du finde den her:


Jeg har fået en e-mail fra den dejlige Hamid, som skriver noget om sin Cannibal Corpse T-shirt. Han vil gerne have min mening om den. Han har over 50 af de dér musikrelaterede T-shirts. Og over 50 musikrelaterede sweatshirts og hoodies. Det er alligevel en del! Han må have brugt en formue på dem! Men han har jo så også pengene til dem, idet han har mellem 3-7.000 kroner i lommepenge hver måned. Ahh... Det må være dejligt at være førtidspensionist på Fyn. Haha. Ej, han har vel en billig husleje osv., det har jeg jo så ikke. Det minder mig om, at jeg faktisk burde gå over og vaske her til aften, men det er ikke lysten, der driver værket. Jeg har hovedpine. Jeg kunne godt snuppe et par Ipren, men jeg undgår helst at tage hovedpinepiller. Synes jeg tager medicin nok i forvejen. Jeg har allerede taget en Ibumetin i dag, og hvis I ikke sådan er inde i medicin, så er begge præparater baseret på ibuprofen - Ibumetin er faktisk bare en større dosis Ipren. Jeg har fået ordineret Ibumetin 3 gange dagligt, à 600mg. Det betyder jo så, at jeg kan tage 1800 mg ibuprofen i døgnet. Hvis jeg skal omregne det i Ipren, kan jeg tage 2 tabletter 3 gange i døgnet, dvs. 600mg. Så det er et helt døgns Ipren jeg tager på én gang, når jeg tager en Ibumetin. Jeg har fået ordineret dem mod smerter. Men dem forsøger jeg også at undgå. Jeg er især blevet påpasselig efter Renés "ulykke" - hans speciallæge havde ordineret 1800 ibuprofen i døgnet, hver dag, og efter 3 måneder sagde Renés mave stop, og han blev indlagt med en sygt lav blodprocent - han havde blødende mavesår. Nu må han aldrig indtage gigtpræparater igen. Skod-kvaksalver-læge. Jeg skrev til ham, at René var blevet indlagt,og han svarede med et "OK - Tak for info" og så gik der meget lang tid hvor vi ikke hørte noget fra ham. Nu er han så helt væk. Borte med blæsten, uden at afslutte René, han har lukket sin praksis, han har faktisk lukket 2, de er begge gået konkurs, arbejder på en klinik på Frederiksberg og er medstifter af privathospitalet Møn. Hmm... Nogen der sagde fusker? Han er bare ikke til at få fat på. Hverken hans hjemmenummer, hans mobil, hans arbejde på klinikken på Frederiksberg... Han er vitterligt borte med blæsten, og det er seriøst dårligt, for vores læge er ikke meget for at udskrive medicin til René, når han ikke er afsluttet... Suk.

Jeg har lavet en Knorr ret til aften, en Indian Risret, og den smagte ganske fortræffeligt. Jeg nød den meget, det gjorde René også, så det er jo skønt nok. Det var også ham, der "bestilte" den i dag. Det er sjældent, at jeg kan få ud af ham, hvad han vil have til aftensmad, men i dag sagde han, at han gerne ville smage den dér. Så vi prøvede den. Og den smagte fortræffeligt, og det er bare OK! 

Det var det, jeg havde at sige. Jeg ville lige indskyde et ekstra indlæg, nu hvor hjemmesiden er oppe at køre igen! Yaay! Husk at kigge forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar