Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 14. maj 2012

Jeg håber at det går

Jeg har haft Anja på besøg i dag. Min kusine. Vildt hyggeligt. Maden, jeg lavede, smagte ikke godt. Ikke i min gane, i hvert fald. Derfor spiste jeg kun ½ portion, og lod resten stå. Nu sidder jeg her igen. Jeg har været i bad. Længe siden sidst. Jeg har haft det dårligt i dag. Seriøst dårligt. Og jeg kan mærke, at det er på vej igen. Jeg snakker ikke psykisk dårlig, jeg mener svimmelhed, dobbeltsyn, "fuldemandsgang" og nogle andre småsymptomer. Jeg har det skidt. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg har overvejet at gå i seng, men klokken er ikke engang halv otte. Det går jo ikke. En lur er selvfølgelig ikke af vejen.

Jeg tror faktisk, at jeg bliver nødt til at forlade stolen her for en tid. Jeg kan ikke sidde her længere, jeg bliver dårligere og dårligere. Virkelig bæ, men... Jeg skal jo alligevel ikke noget, så det går vel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar