Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 21. maj 2012

Skema for dagen

Suk. 04:39. Jeg gik i seng halv et. Jeg har været vågen siden klokken 3. Nu sidder jeg så her og funderer over: Hvad skal jeg lave? Jeg kan godt gå i seng igen - men kan jeg falde i søvn, og vil jeg få kramper, når jeg vågner? Nu er jeg stået op - og så må jeg forblive oppe. Mit vækkeur ringer 6:50. René skal gå 8:40, og så har jeg ca. ½ time til mig selv. Så ringer René lidt over 9 for at snakke, og det gør vi sådan on/off indtil han er hjemme lidt over 11. Så har jeg lidt tid til mig selv, frem til 13:30. Så skal vi ned og handle (René skal hos sin psykiater, og så handler jeg), hvorefter vi mødes ved slikbutikken. Så køber vi slik og går hjem. Så er klokken lidt over 15. Så har jeg lidt tid til mig selv, indtil jeg skal lave mad klokken ca. 17. Så er der aftensmad klokken ca. 18, alt efter hvad jeg laver, og så spiser vi, så er vi færdige ca. 18:30. Så har jeg lidt tid til mig selv indtil klokken ca. 20, hvor vi smider filmen på. Den tager måske 1½-2 timer, og så er klokken omkring 22. Men det er for tidligt at gå i seng - SUK!!! Det bliver en træls dag. Men jeg klarer det vel. Jeg kan nok godt "få lov" til at sove fra 8:40 til 11:30, måske endda til klokken 13. Det må vi se på senere, når jeg begynder at kunne mærke trætheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar