Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 1. maj 2012

Ikke en rigtig blog

Er der mon nogen, ud over mig, der undrer sig over, at Jesper Binzer fra D:A:D altid slutter af med at skrige "Udemærket" - han burde da vide, at det hedder "Udmærket"? Det kan være, at det ikke passer ind i "stemningen" - hehe.

Jeg har købt sygt meget tøj i dag. Og så finder jeg lige ud af, at jeg faktisk får 500kroner mere end jeg oprindeligt havde fået at vide. Derfor har jeg nu lidt ekstra til film/musik! Yeah! Men jeg kan tilsyneladende ikke købe ting på nettet via kortbetaling fordi jeg har skjult adresse. Jeg synes da ellers, at jeg har købt ting andre steder fra, efter jeg fik skjult min  adresse? Jeg kan selvfølgelig prøve det efter på en anden side. Men jeg venter, til jeg har noget særligt at købe. Et must-have er selvfølgelig "The Number 23" Nu bliver det spændende at se, hvad der venter på mig på posthuset.

Jeg overvejer at hoppe i kanen og få mig en lille skraber. Jeg er træt, og René sover alligevel også. Jeps! Jeg er sgu den, der er daffet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar