Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 25. maj 2012

Kampen om Bruce

Jeg har lige taget en lur, og jeg havde en dejlig drøm. Jeg vandt en konkurrence, som betød at Bruce Willis kom på besøg hos mig. Jeg fortalte ham, hvor meget jeg beundrede hans evner som skuespiller, og vi snakkede bare totalt godt sammen. Han havde en bog med, som han havde læst på vejen hen til mig, og hans datter havde skrevet en hilsen til ham på bogen. Vi snakkede om hans datter, og jeg sagde at hun havde en smuk håndskrift. Han gav mig bogen, og vi kom til at snakke om mine følelser for ham som skuespiller, da jeg var teenager, og vi sad begge to og grinede lidt af det. Da han skulle gå, gav han mig et inderligt kram, og så gik han. Jeg gik ind i stuen og tændte for radioen og dansede med på en god sang, mens jeg vaskede op. Det var så rart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar