Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 11. september 2013

1 krone pr. pakke

Seriously dudes & dudedesses! Det her tyggegummi, som jeg anmeldte i... for lang tid siden... Her! http://www.bare-iorden.blogspot.dk/2013/05/tyg-lige-pa-den-her.html - det tyggegummi er bare genialt! Og jeg er på jordbærsmagen, det er totalt som slik, og det gode ved det er - der er ikke noget sukker i! I går aftes spiste jeg en pakke på små 20 minutter. De smager simpelthen så godt - og for 1 krone for hele pakken med 10 styks i - det er fair nok til at jeg vil fråse ;)

Jeg stået op FØR vækkeuret ringede i dag, jeg er stadig ret stolt af mig selv. Well - noget skal man vel være stolt over, ikke sandt? Haha.

Jeg synes at denne dag allerede ser ud til at blive en okay dag, ikke dårlig, ikke god. bare straight out okay...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar