Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 13. september 2013

Y#1 - Sårene bliver vist større... :S

I'll be there for you when you want me to
I'll stand by your side like I always do
In the dead of night it'll be allright
'cause I'll be there if you want me to

Alle mine indlæg handler for tiden om hvor absolut dårligt jeg har det. Vi kan opfinde en kode, så I kan se med det samme om det er klynkeri. Måske kunne vi give det et navn, som tydeligt viser, hvad der er i det. Vi kan kalde det Y#1 og Y#2 og Y#4  - er det til at finde rundt i? "Ynkelig nummer 1"? Det kan da dårligt være bedre. Og så kan vi sætte en titel bagefter.

René har kigget i min hovedbund. Sårrene er så store som hullet i en 2-krone, siger han. Jeg kan se hvordan håret bliver tyndere og tyndere. Jeg havde engang langt, smukt hår. Men så blev jeg syg, og ingen ved hvorfor. Jeg skal sikkert vente flere måneder nu, på at få en tid på hospitalet. De dér medicinske afdelinger har sikkert møglang ventetid, det er jo et offentligt hospital (Køge) Jeg er vil bare gerne i behandling for det.

Og nu er jeg den, der sidder og vågner som havde jeg fået stød i hjernen konstant. Jeg vågner med et sæt hver 10. sekund eller sådan noget, det bedste er nok lige at tage en lur.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar