Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 6. september 2013

Jeg taber mit hår og jeg skal forberede indkøb

Come on! Jeg taber millioner af hår hver eneste dag! De sidder i tonsvis på mit tøj, de ligger på gulvet, de... er over alt. Jeg forstår det ikke, men jeg har en idé om, at det måske er kaliummanglen, der er årsagen. Jeg magter det ikke!!! Skal jeg virkelig være skaldet, før nogen gør noget?! Dyb indånding, langsom udånding. Jeg skal til hudlæge om et par uger og have tjekket hovedbunden. Så må der komme et svar. Jeg satser på, at der ikke skal tages prøver - hvilke prøver kan man tage af hovedbunden? Hm.

Halv tolv. Vi skal tidligt op i morgen. Casper kommer. Indkøb skal planlægges. Det må jeg sgu hellere komme i gang med  - det kan da vist kun gå for langsomt.

Ciao!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar