Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 27. september 2013

Øv med øv på

Dammit! Lægen er syg! Jeg kan først komme på Slagelse på mandag! Jeg har glædet mig til i morgen, og nu skal jeg gå en el weekend i møde! Argh!

I dag begyndte jeg at græde, da jeg skulle tage mine ragsokker af, for det gjorde fandeme så ondt i min ankel. René sagde, at jeg skal sige til, fordi jeg ikke skal sidde og græde af smerte.

Jeg skal bruge hovedbunds-eksem-skummet for første gang her om lidt, for jeg går i seng om kort tid. Klokken er lidt over halvt et om natten og jeg er ... jeg er faktisk ikke træt, men jeg har ondt, og jeg fryser. Jeg vil gerne hen og putte i sengen. Med ukendt skum i håret.

Jeg har haft en klar plasticpose-badehætte på i dag, mens jeg lavede aftensmad. Der var ikke hår i maden.

Menøh... Jeg tror lige at jeg læser brugsanvisningen på skummet, som apotekeren tydeligt fremhævede overfor René, at jeg skal, og så putter jeg det i og hopper i seng.

Sov godt, alle sammen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar