Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 16. september 2013

56 uger. Tja - hvis man har problemer, er det vel fair at dukke op hos lægen

Jeg har sovet i 3 timer her i eftermiddag. Dejligt. Min ankel er led. Haha. Jeg hader den. Og der kommer til at gå lang til før det er ok igen. Jeg er så træt af det. Jeg slal til KBJ om små 3 uger. Hvis jeg støder min ankel igen inden da... Det går sgu ikke. Jeg forstår sgu ikke, hvad der sker med mig, altså.

Jeg er i gang med at dø, right, og jeg har stadig ikke hørt fra Køge sygehus. Måske ligger der et brev i postkassen, men det kan jeg jo ikke løbe an på. Og eftersom det er mandag, ville være mest logisk, hvis, det var kommet frem lørdag. Men måske ligger der et brev til mig i postkasse. Hvilken forskel gør det, når jeg ikke kan komme derned og op igen? Jeg vil ikke bede René om at gøre det, selvom jeg er meget nysgerrig. Jeg må vente.

Jeg har grinet af Hamid i dag. Han skrev "Jeg har inviteret K&J til min fødselsdag på lørdag. Jeg glæder mig til det, så er der flere gæster og flere gaver" - han fylder 36 år. Er han virkelig så gavefikseret? Pinligt for ham. Men han er *host* til at indse det.

Jeg har er nødt til at bruge hospitalshovedtelefonerne, som jeg fik af min svigerfar, efter han var udskrevet (ny hofte). Mine egne hovedtelefoner er simpelthen for tunge. De presser på min hovedbund. Ikke en supergod idé netop nu.

Jeg skal have ordnet vasketøj. Noget af det,jeg hader allermest, men et af de resultater, jeg elsker allermest! Hehe. Jeg kunne godt tænke at bidrage til tøjvaskningen, så det ikke kun er René :) - det er normalt noget, vi gør sammen, men nu er jeg skadet (igen), og jeg kan ikke helt gå derover. René har sagt, at jeg ikke må gå med. Bagefter sagde han, at han slet ikke går derover.

René gik ned for at tømme postkassen. Han kom tilbage med det brev, jeg har ventet på. Men nu skal skraldet lige smides ud, og jeg "må" ikke åbne breve, når han ikke er her, fordi jeg altid misforstår, hvad der står i, og enten bliver jublende glad eller dybt depri, og som oftest er det modsat eller ingen af delene.

Yup. Åbnet. 14 måneders ventetid. Nej, nej. Du læste rigtigt.14 MÅNEDER. 56 uger. Jeg vælger et andet hospital, nok Slagelse. Det er 1 måneds ventetid. Det er jo fint nok.  Så skal jeg vente i omkring 2 måneder, for jeg skal vist først indkaldes til Køge, før de kan videresende mig til Slagelse. Oh. How 'bout that.

René har lavet mad til mig i dag, han er den sødeste, søde mand. Andre tænker "Og hvad så? Det gør min mand hver dag" - men det gør René ikke, for René er meget, meget plaget af smerter, og han tager stærk, smertestillende medicin. Derfor er det lidt et mirakel, at han har formået at lave mad. I morgen vil jeg lave ordentlig mad til ham, og overmande min forstuvede ankel. Hvad så, om jeg ikke kan gå? Jeg kan da sidde ned! HA! Og så kan vampyren oven på få sig en god sniffer :)

Sov godt, alle jer, som skal tidligt op i morgen
Også alle jer, som ikke skal tidligt op i morgen
Faktisk bare sov godt alle sammen, hvor end I er
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar