Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 12. september 2013

Jeg springer over hvor gærdet er lavest

12. september 2013. The one and only. Partaay! Jeg ville have pyntet op med serpentiner, fordi det er en speciel dag, som bør fejres, og René er nede og købe ind. Awesome  hvis han kom hjem og her var pyntet op med flag og alt muligt. Haha. Hurra for den 12. september 2013 :)

René er på vej ned i Fakta, jo, og han ringer, når han er nået derned. Han skal snakke med sin søster omkring deres mors fødselsdag - det er jo den 15. Det er ikke fastlagt hvilken dag, det skal holdes, og det er ikke fastlagt, om jeg skal med eller ej. Det er vist noget, René tager stilling til. Jeg ved ikke helt, hvorfor, men jeg tror, at han kender mig bedre, end jeg selv gør.

Jeg har en veninde, som jeg skal købe en gave til. René er ret overbevist om, at det skal være et gavekort. Men vi er højst uenige om, hvad det skal være til. Jeg syntes nemlig, at et gavekort til noget på nettet er et hit, mens René synes at kunne gå ned i en butik og købe noget er et hit. Og jeg har indset, faktisk, at han har ret. Problemet er at vælge hvilken butik, det skal være. Det skal jo være noget, der er i den by, hun bor i. Og det ved jeg faktisk ikke, så jeg sidder og søger mig selv grøn i hovedet, for at finde en ordentlig butik, som jeg kan give et gavekort til, herfra hvor jeg sidder - der er lidt langt imellem os, nemlig. Men jeg er alligevel stødt ind i nogle butikker - nu skal jeg bare blive enig med René om beløbet. Det er en fødselsdagsgave, så vi er næsten blevet enige om det sædvanlige gave-givnings-beløb. Men René bliver ved med at lægge lidt til og trække det fra igen. Vi skal jo være helt sikre. Ellers er det en møggave. Hehe.

Vi skal have minipizzaer i dag, fordi jeg ikke gad at lave mad. Minipizzaer er ikke madlavning. Pitabrød på bagepladen, lid tomakoncentrat (-pasta, -pure, hvad du nu end kalder det) en form for fyld, jeg bruger bare skinke i strimler, mozzarellaost og i ovnen i 10-15 minutter. Så er der mad. Og det er fandeme ikke madlavning. Så det sker i dag. Ha! Easy way out.

Hvem fa'en springer også over hvor hegnet er højest?! Klart man vælger hvor det er lavest?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar