Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 1. september 2013

Kærlighed ved første blik! Eller måske snarere "lytning" af "Tribute"

Såøh... Intet brød, huh? Jeg har til gengæld en pakke gær med udløbsdato i dag. Så jeg må hellere bage noget brød. Det er sgu da en total fed løsning :)

Jeg lytter til "Tribute" af D lige nu, og jeg må indrømme, som så mange gange før, at ham JB, han er sgu lidt af en lækker skabning. Jeg ville være led, hvis jeg siger at slår René, og det synes jeg egentlig heller ikke, at han gør. Det, der gør JB så latterligt lækker, er hans væremåde. Han er simpelthen så skæg. Ej, men I må se det her, og så fortæl mig, med hånden på hjertet, at den mand ikke er lækker, og hvis han ikke er, at han så i det mindste har charme!

Nå, men det var brødet, jeg kom fra. Jeg skulle bage. Det vil jeg gøre nu. Tjek denne tegning ud, den er totalt awesome! Og nej, jeg har ikke tegnet den - but oh, I wish I did!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar