Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 23. september 2013

"Master Satan Rise" - haha

Denne e-mail har jeg lige fået af Hamid.

Skat jeg føler mig dårlig tilpas hver dag med dette sindsyg realitet vi befinder os i. Perker der ber til en gud som er død for længst. Og en katolik pave der sender det sande pest som er kristendom ud igennem sine virus som er kirkerne sandt skabt for. Du siger selv du ik forstår hvorfor de bands opfordre til had og vold. Det gøre jeg også. Personligt hader jeg araber. De har med deres lorte isklam ødelagt iran. Jeg har snakket med mange iraner. De kan ikke li araberne. Jeg er en meget flink person i det ydre. Men inde i mig er jeg verdens væreste satanist. Jeg ønsker satans opstigelse. En ny verden må snart fødes. Så tingene bliver rimlig igen. Jævndøgn skal ophøre med at eksestere. For evig nat og vinter. Cool ik. En personlig besked til paven  . Chainsaw cuts fuck. Kys ha det godt. Jeg ser mig og min indre sjæl som en demon. Hyg dig. Elsker din tatoo. Knus

Jeg er ret sikker på, at han er psykotisk  denne gang. Men hvordan siger man det til en anden, en, som man faktisk holder af? "Hey, dude, du er totalt psykotisk!" eller "Prøv lige at høre her, det kan godt være, at du tror, at vi er på vej ned til Langeskov, men vi skal lige et smut ind om Odense og få dig indlagt."

Jeg ved ikke... Jeg må tænke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar