Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 5. september 2013

Tiden løber

21:00 Bliver vækket af mit vækkeur. Tid til aftenmedicin. Jeg har været inde og spise hos Anna, men måtte gå ind til mig selv på grund af menstruationssmerter, og da jeg kom ind, gik jeg i seng.

21:05 sætter mig på sengekanten og får slukket for lortet, der konstant minder mig om pillerne.

21:23 Kommer i tanke om pillerne, og henter noget sodavand til at skylle dem ned med.

21:25 Læser e-mail fra Katja, springer e-mail fra Hamid over, gemmer den til senere.

21:44 Opdager at René er faldet i søvn, og vækker ham.

21:45 Går i gang med at skrive til en jeg snakker med pt.

22:13 Læser e-mailen fra Hamid.

22:15 Bliver som altid irriteret over hans enorme pengeforbrug på ligegyldige ting, frem for at købe nogle fornuftige ting.

22:17 Glor på min skærm inden vækker René 22:30 som aftalt, for derefter at gå ud og kigge på opvasken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar