Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 14. september 2013

Et bad om dagen, efterfulgt af lækker makeup - nice!

Denne gang vil jeg sætte en sang ind, før jeg snakker om emnet.
Det er, "Celebrity Skin" (af Hole), og sangen vedrører noget i mig. Ikke alt, hvad Courtney Love synger, men blot "When I wake up my makeup" - det er sådan, jeg lidt har det. Sangen handler ikke om det, men jeg ville ønske at jeg havde overskud til at gå i bad og lægge makeup hver eneste dag. For det vil jeg gerne.Tage pænt tøj på og se godt ud. Men det gør jeg ikke. Måske jeg skulle indføre de? Minimum i bad hver tredje dag. Det er også det, der gået siden mit sidste bad, og der er intet i vejen med med mig :)

René synes, at jeg skal forkæle mig selv med en klipning, og det er SÅ cool at han synes at de er OK at jeg smider 450 kroner hos en frisør. Men... Sårene.. Kan de klare det, når jeg har sårene? Det skal være shampoo til sensitiv hovedbund, og de skal ikke putte produkter i bagefter. Mon det er muligt? Hm. Jeg tjekker lige med hudlægen først. Der er jo kun 2 uger til.

Jeg håber inderligt at en specialshampoo kan klare det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar