Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 10. september 2013

Ynkelige mig

Hejdidelidej!

Det er en okay dag. Jeg har besluttet mig for at være helt og holdent ærlig omkring dagene. De er ikke under middel, men meget lidt over. Jeg er ikke deprimeret. Hvis jeg er, er jeg i totalt denial.  Men nej. Jeg er ikke deprimeret. Jeg kan stort set ikke fokusere i øjeblikket. Med eller uden briller. Det hele er én stor tåge, og især når jeg har hovedpine. Jeg har lugten af fisk hver gang jeg laver mad. Mine led gør efterhånden at jeg dårligt kan gå,og musklerne er det eneste, der holder kroppen sammen, omend de er ømme fra deres egne smerter. Haha. Totalt i forfald.

JUST BEAM ME UP!

Jeg stod sent op (igen) i dag. Jeg vågnede fordi René vækkede mig. Han syntes at jeg havde sovet nok. Jeg vil egentlig også give ham ret i, at 10 timer er meget langt tid at sove i ét stræk. René mener, at det er en kombination af al det voldsomme pizzaindtag, der har gjort mig så træt og sløv - men også at jeg er gået ned i dosis i Abilify. Det var med til at af peppe mig lidt op. Godt nok havde jeg lige brug for en lur de fleste dage - men jeg var frisk. Trætheden er faktisk kommet efterhånden som jeg er gået ned i dosis. Så han har muligvis ret i, at det er en kombination, som hælder mest til Abilify. Jeg tager 15mg nu, men jeg var oppe på 30mg, maksdosis, og var der i rigtig lang tid.

Nu må jeg vist hellere lige gå i seng lidt. Hovedpine og smerter - bedst at sove det væk :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar