Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 26. marts 2014

After sex

Jeg er fandeme i godt humør i dag, selvom jeg lagde dagen ud med at blive uvenner med René. Han sagde: "Du skal ikke tale til mig i de 2 timer, og hvis jeg snakker, er det ikke til dig". Så faldt jeg i søvn foran min computer, gik i seng igen, og stod op da Birgitte ringede på døren. Og så var de 2 timer åbenbart gået, for så snakkede vi sammen igen. Fair enough.

I dag har jeg ingen planer, og jeg har ikke de helt store ideer omkring hvad jeg skal lave i aften. Jeg havde egentlig regnet med at skrive, men jeg tror at jeg muligvis i stedet vil blogge og lytte til musik. Hvem ved.

Kæft, hvor jeg fryser. Her er altså vildt koldt. Jeg tror at den er helt nede på 24 grader lige nu. Det er godt nok ikke meget! Uha-uha. Det kunne da i øvrigt være, at jeg skulle lave et fødselsdagskort til Buster. Han fylder jo 1 år den 30. april. Der er en måned til, men jeg tror at Maria vil sætte pris på det. Haha.

Jeg ved ikke, hvordan jeg ville lave det, godt nok, så mon ikke, jeg bare ville tegne på det med nogle flotte farver? Hehe. Nu må jeg lige se :) Der sker jo intet ved at prøve.

Jeg har i går lakeret mine negle med en essie neglelak med farven "After Sex", og den ser således ud:
Det er en vældig flot farve, synes jeg :)Den var en smule anderledes da jeg så billedet af den på Matas' hjemmeside, vil jeg sige. Men OK - man kan jo slet, slet ikke regne med den slags :)

Mit ur er i øvrigt ikke kommet endnu, og jeg venter spændt :) Det bliver meget, meget rart at få det hjem. Også fordi vi allerede har betalt for det midt i februar, så er det sådan lidt.. "Giv os så de forbandede ure!" Jeg håber at de kommer i denne uge. René skal ned til Basse i morgen :) Home alone. Once more. Haha. Forhåbentlig ikke lige så langt tid som sidst :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar