Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 17. marts 2014

Going on 11 timer

21:05.
 10 timer. Det er fandeme en hård nyser! Jeg hader bare det her. Her er så koldt og ensomt. Jeg tror at han kommer hjem om lidt. Han savner også mig, det ved jeg. Det er dejligt at tænke på. At jeg ikke er alene. Men det er endnu dejligere at tænke på, at han snart kommer hjem. Det må han sgu gøre. Hans krop kan ikke klare mere. Han er fuldstændig ødelagt nu, det ved jeg. Hvor er jeg glad for, at vi ikke skal noget i morgen! Han skal vist forkæles hele dagen, kan jeg mærke.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en ny transporter. Jeg tror, at de vist sælger den slags hos dyrlægen, hvor jeg gerne vil have Emma hen. Jeg håber det lidt, og at jeg har det fint nok til at kunne gå ned og købe en i morgen. Det vil være awesome, nemlig! Men jeg tjekker lige nettet først :)

Nu er der gået 20 minutter mere :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar