Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 7. marts 2014

God prognose!

Kramper. Endnu værre end i går. Og jeg bliver hentet om 3 timer. De skal fandeme gå hurtigt væk! Lortekramper. Ej, men seriøst. Jeg er ved at få spat! Jeg har lige taget min morgenmedicin, det plejer at hjælpe en smule.

Jeg har fået en af de perverse sms'er fra H-gutten i dag, og jeg kan altså ikke kapere dem! Men jeg kan ikke få mig selv til at sige nej.

Jeg er simpelthen så træt, at mine øjne sidder og lukker så jeg vågner op med små sæt. Det går dog ikke, så jeg må finde noget, som gør at jeg kan forblive vågen - hele tiden :)

Nå. Jeg har klaret den helt frem til klokken 11 med kun få minutters søvn... Haha. Typisk mig. Men jeg har kramper stadigvæk, dog meget lidt, men 1½ time til de går væk, er en ret god prognose :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar