Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 12. marts 2014

MAN

Jeg har det sådan, at når jeg ser denne måde at skrive "Marilyn Manson" på, tænker jeg, at det er et udtryk for maskulinitet, som skal stå sammen med den lidt mere feminine titel, og historien bag den. Jeg kan godt lide den kontrast, der er. Selve coveret er jeg dog ikke helt sikker på, at jeg egentlig fatter.
Jeg ser det som Marilyn Manson med noget sort kutteværk på, og et rødt, lysende objekt, jeg ikke kan identificere. Han stiller sig ud, sårbar, og titlen på pladen lyder "The High End Of Low" - hvilket, hvis jeg er korrekt informeret, skulle menes at forklare en grad af depression. Men det er ikke coveret og billedet bare, som sådan, der interesserer mig. Det er logoet. "Marilyn Manson"
Jeg kan godt lide, at det frem hæver bogstaverne M A N. Det fastgør, at Marilyn Manson er en MAN, en mand, og at han er mand nok til at synge de sange, der nu engang er på den plade. Han har måske følt, at han tidligere har mødt modstand på grund af meget personlige og følelsesladede sange, og han med denne plade, som i øvrigt er fra 2009, stadfæster at han kan bære at gå med dametøj, hvis det er det er det, han vil. For han er en mand, noget, som mange ellers har sagt, at han ikke er. Og han har da også spillet på det tidligere.
Men uanset om han er "fairy" (bøsse) eller ej, synes jeg alligevel, at det er en sej måde, at skrive sit navn på.

Som "fairy" er man også "man", og det er sgu cool.

Jeg synes virkelig at det er et godt "logo" at have på sin plade, og jeg synes at det er fedt fundet på - hvem der så end har udtænkt det. Jeg synes at det er megafedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar