Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 3. marts 2014

Hovedpine er en bitch

Så er jeg tilbage! Jeg har fået opdateret min musikliste, og jeg har fået sat nye sange ind, som jeg lytter til i øjeblikket. Dejligt lige at få opdateret en smule engang imellem :)

Jeg har fået taget nogle selvportrætter i dag, så jeg kunne få et nyt portrætbillede på bloggen. Jeg er faktisk okay tilfreds, selvom det er irriterende, at mit højre øje hænger en smule. Jeg tog i alt 4 billeder, og bad René om at vælge, og han synes at det, jeg har valgt, er det bedste. Cool :)

Jeg har en hovedpine, som kommer fra helvede. Den burde i hvert fald gøre det! Det føles sådan. Det gør mig altså ked af, at jeg ikke kan koncentrere mig, at jeg ikke kan fokusere helt som jeg burde, og at jeg sidder og "falder hen" - jeg sidder simpelthen og falder i søvn. Jeg har snuppet 2 hovedpinepiller, men de har ikke virket endnu. Jeg burde lege med Emma, men jeg har slet ikke overskud til det. Under skrivning af denne blog, er jeg falder i søvn like... 5 gange.

Jeg tror, at må tage mig en lur i stedet for at vente på at pillerne virker. Jeg har sikkert sovet for lidt. Mine fingre er iskolde, jeg fryser og her er  næsten 24 grader herinde. Det går jo ikke.

Jeg må hellere springe (ha!) over i min seng.


2 kommentarer:

  1. Sikke en sød kat :) Jeg elsker katte

    SvarSlet
  2. Hun er simpelthen så sød :) Noget så dejlig. Jeg tager billeder af hende hele tiden for at huske hvordan det er, for jeg ved ikke, hvor længe hun skal være her.

    SvarSlet