Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 29. marts 2014

Min indre djævel som en grøn Rorschach tegning

Oh dear mother of God! Jeg har fundet - for første gang i mange år - en gave, som jeg selv har fundet på, og som jeg bare MÅ have! Jeg har kigget på den i et stykke tid, og jeg elsker den mere og mere.
 
Det er en plakat i en ramme, hvis nogen er i tvivl.

Billedet taler til mig. Til min indre djævel. Til min mørke side, den, som sjældent bliver lukket ud, men som er der. Jeg vil gerne fortælle hvorfor, hvis I ikke kan se det. Men se engang på det. SE. Kig så på denne tegning.
For mig at se, minder de så meget om hinanden, at de er - ikke identiske - men tegnet til at supplere hinanden, selvom dette ikke er et fakta.

Hermed sagt, vil jeg sætte en højst fantastisk sang, som er mine ører lige nu, ind her i indlægget, så I kan få lige så stor glæde af den, som jeg har!

Orchestral Maneuvers in the Dark

- Ja. Forkortelsen OMD er lidt kortere ;)


(fra Youtube)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar