Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 18. marts 2014

Koks?

Haha. Jeg har fundet en skidepæn måde at sætte mit hår på, men det indebærer en hestehale. Og jeg (forestiller mig) at det bare ikke ser særlig godt ud, når mit hår er så kort. Men jeg har en "rose-elastik". Jeg har revet elastikken ud, fordi den var ødelagt, men jeg har lige fikset det med en almindelig elastik og en hårelastik. Nu skal jeg bare have finjusteret det :)

"Nogen" har fusket med vores budget, står der på et opslag i opgangen. Afdelingsbestyrelsen har angiveligt nægtet at tage et eller andet forslag op, og som følge deraf, får vi et "et smæk" i form af huslejestigning. Jeg ved godt, at René og jeg SLET ikke er fattige. Overhovedet. Men 62 kroner ved jeg ikke, om jeg vil kalde "et smæk" - det kom lidt bag på mig, da jeg læse sedlen. Fair nok; jeg fik brevet tilsendt fra DAB i går, hvor huslejestigningen stod i. Så jeg blev ikke urolig.

Posten kom i dag, jeg åbnede døren, og han stod derude og gloede helt åndssvagt på mig. så sagde han: "Jeg har et anbefalet brev til René" og rakte mig pakken. Han stak den dér frem, jeg skulle skrive under på, og han sagde "Ja, det er jo ikke René selv i dag", og han lød som om han blev virkelig skuffet? De kender kun hinanden fra pakkelevering. Sært, ikke? Jeg har fået en e-mail fra Stereo Studio om at min ordre ligger klar til afsendelse i dag, så jeg går da stærkt ud fra, at den kommer i morgen.

Oh yeah. Nu har jeg fundet ham. Ham den frække Marilyn Manson. Jeg fik sådan lyst til at lytte til hans musik at jeg har fået sammensat en afspilningsliste med kun hans sange. Eller; deres. Det er jo ikke kun ham. Der er er jo også et band. Man hører eller ser aldrig noget til dem. Det må være træls. Men jeg lytter til hans musik nu. Eftersom den første plade på listen er "Antichrist Superstar", er "Beautiful People" den sang, jeg lytter til nu :) "Hey you, are you tryin' to be mean? If you live with apes, man it's hard to be clean" - hahe. Genialt. Han har et godt øje for tekster. Det har han altid haft *laugh and a half*  (for lige at beskrive den lyd, der kom ud dér).

Jeg kunne SÅ meget godt spise en iskold bakke vindruer lige nu. De store, grønne, søde og stenfri vindruer, som er helt tilduggede, fordi de har ligget i et meget koldt køleskab... Åh! Jeg ville bare gøre (næsten) hvad som helst for sådan en bakke lige nu! Hvad sker der for at jeg mangler vindruer, altså, og hvad med jordbærrene? De begynder snart at komme. De spanske. Uh! De spanske er de bedste! Jeg glæder mig allerede. Haha.

Jeg har et problem lige nu, faktisk, og René sover (vælger jeg at tro). Jeg ser Emma gå rundt allevegne. Hun er overalt, men når jeg kigger, er hun intetsteds at se. Det bekymrer mig en del. Også at René "sover". For gør han det? Jeg synes at han snakker, men lige så snart jeg pauser musikken, siger han ikke noget...? Det er sært for mig. Jeg må nok hellere stoppe med at skrive.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar