Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 3. marts 2014

Ingen titel - jeg er syyyg

Jeg fryyyyser. Jeg har det dååårligt. Jeg har ondt i mine led. Give me a break! Jeg gider ikke at være syg nu. Jeg er ret træt af sygdom, jeg har ikke brug for en forkølelse. Ja, jeg er ikke snottet. Så jeg ved ikke, hvad jeg fejler. Enten har jeg fået noget influenza af en art, ellers er jeg simpelthen bare ganske almindeligt utilpas. Men jeg er pakket ind i et tæppe, her er 24 grader, lige ud, og jeg ryster næsten. Mine fingre er iskolde, og mine led er ømme. Min temperatur ligger på ca. 39,7-38. Den svinger lidt. Jeg er en ynkelig tøs. Haha.

Jeg har heldigvis ikke smittet andre end muligvis René. Som muligvis er ham, der har smittet mig. Damn. Så skal jeg sikkert aflyse alle aftaler i denne uge alligevel. Men nu er det kun mandag, og første aftale er på torsdag, så jeg kan sagtens nå at blive rask.

Jeg er faktisk på "jeg-vil-i-seng!"-randen lige nu, for jeg har det altså virkelig skidt. Og det vidner det "ynk mig blog" vist også om. Hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar