Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 13. marts 2014

Jeg har grund til det

Go Rikke! Go Rikke! Go mega seje Rikke!

JA!

"Mega seje Rikke" er det, der beskriver mig netop nu. Man kan måske tænke "Hmm... Hvorfor mon hun er det, Mr. Simon?" mens der ivrigt bliver røget på pibe og drukket whisky i et lille, tæt rum, dog med et stort skrivebord og en lænestol til at sidde og reflektere over tingene i skæret fra ilden i en tændt kamin.

Men sandheden er, at jeg har gået rundt blandt mennesker i dag. På Køge Torv. Det er sgu flot. Men det stopper ikke dér. For jeg er gået næsten en hel kilometer hjem. Jeg kunne have taget bussen, jeg kunne have taget en taxa. Jeg gik. Hele freaking vejen. Jeg startede ud, fra hudlægen, med en smerte på level 2, og da jeg nåede hjem, lå den omkring 5-6 stykker. Men der er langt op til 10, som er maksimum. Jeg er freaking stolt af mig selv. Og jeg har grund til det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar