Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 6. marts 2014

Se lige, hvor fuck'd det her er!

Jeg har fundet dette billede, som jeg finder yderst interessant. Det viser bandet som alle 5 medlemmer, og ikke kun forsanger Marilyn Manson.
Jeg synes, at det er godt udtænkt at sætte bandet på gulvet med glorier over deres hoveder, tydeligt påsat og ikke forsøgt redigeret på, og Manson i midten som Frelseren, som Antichrist Superstar, som han jo kørte stilen på dengang. Alene den måde, hans arme er udstrakt ud, minder om Jesus - hans modsætning. Billedet bringer mig hen til at tænke "Dette er, hvad kan frembringe. Hvad kan du?" Jeg tror også, at dette billedet fortæller. hvad han senere har sunget i "Disposable Teens": "I never really hated one true god, but the god of all the people I hated!". Det siger drejer sig om den måde, meget kristne mennesker ser verden på, tror jeg, og synes faktisk, at dette billede er et fantastisk godt billede for netop det. Ikke for selvhad, men for at  kunne sige: "Se lige, hvor fuck'd det her er" - jeg er helt klart begejstret for dette billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar