Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 5. marts 2014

Mega dårlig stil når man glemmer katten

Det er sådan, at jeg faktisk er ved at blive idiot af at gå rundt med den her støvle (den sorte). Den er gået i stykker, og jeg magter simpelthen ikke det lort længere.
Som det tydeligvis fremgår, er sålen gledet ud af støvlen, og det gør den KONSTANT. Det er fordi, det velcro, der sidder mellem sålen og plastikket, har en stribe velcro på, som ikke længere passer med stribe velcro, som sidder på sålen!
Den skal naturligvis sidde under selve støvlen, som jeg har på foden/benet, og som i øvrigt er fyldt med kattehår. Men det er sgu da perverst at den konstant glider ud! Jeg er pissetræt af det, altså. Men okay; nu har jeg jo så også haft den på i 4 uger. Det er ikke lige skægt. Må jeg tilstå. Jeg hader fandeme det her. Men en positiv fremgang, det er sgu da sagen! Det kan jeg lide, og det var jo, hvad jeg fik mandag morgen! Woohoo!

Men nu er det vist også snart på tide at komme i seng? Det er onsdag  lige nu, vi skal ikke noget, så vi kan vel godt slå vækkeurene fra :) Men der er jo lige en kat... Så det kan vi ikke. ÅH NEJ! Jeg har glemt at tømme kattebakken! And off we go... Totalt dårlig stil :/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar