Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 24. marts 2014

Haaaappy Birthday

Jeg er sgu en sur kælling. Jeg ved det godt. Ih, jeg ved det godt. Jeg bliver bare så pissed, når man konsekvent staver et navn forkert i 17 år, på trods af, at man ser det stort set  dagligt, og at man kalder sig for fan af bandet. Det giver mig 35 hjerneblødninger, hver eneste gang Hamid skriver at han hører Metalliga. ARGH!

Jeg har også været superirriteret på Emma, som bare gik rundt og miavede hele tiden. Men jeg har lært at snakke miav, så til sidst faldt hun ned, og hun sover hun. René er til fødselsdag hos Lukas, hans nevø.

TILLYKKE MED DE 14 ÅR, LUKAS!

Men ud over det, har jeg netop været ude på wc'et for at lave det, man nu kunne tænkes at lave, og mens jeg vaskede hænder bagefter, kiggede jeg på mig i et spejl. Og se! Krøller havde jeg fået. Jeg har simpelthen formået at få krøller i mit hår! Yeah! Om det var "opsætningen" med min geniale "Curl Cream" - THANK YOU MATAS - eller om det er fordi de simpelthen bare har savnet mig, ved jeg ikke. Men jeg er pisselækker. I dag, i hvert fald. Eller, lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar