Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 30. marts 2014

Jeg har glemt at huske hvorfor...?

Jeg er faktisk i DEJLIGT humør, selvom jeg i går var ved at klippe mit øre af. Med vilje. Jeg kan ikke huske det, sådan tydeligt, og jeg har kun hørt det fra René. Ja, hvem jeg skal ellers høre det fra... "Hvad siger du, Emma? Miav? Hmm... Det kan være at du har ret." Åndssvagt. Jeg snakkede med René. Han fortalte mig det. Det lyder godt nok også temmelig sygt. Der var vist en årsag, men jeg har glemt at huske den. Jeg er glad for, at mit øre stadig sidder på!

Tilde har præsenteret mig for en sang, der er så skøn, så jeg har lyttet til den dagen lang. Den er så smuk og lækker. Jeg kan sgu ikke få lyttet nok.  Den er med Lana Del Rey, en liveversion af "Blue Jeans" Den er simpelthen så SKØN - jeg er vild med den. Jeg har selvfølgelig været inde hos TDC og købe "Born To Die - The Paradise Edition" - jeg er i gang med at downloade den nu jeg kan ikke se, hvor langt, den er nået, men min den dér statusbar, jeg har fået downloaded - S3 eller sådan noget - dukkede frem i dette øjeblik og fortalte mig, at pladen er hentet, og at den bare skal pakkes ud :) Yaaay!

Jeg har bestilt varer i dag, de kommer i morgen, mellem 9-10. Det er ret tidligt, men det bliver det nødt til at være. That's life. Jeg har derudover tænkt på, om René mon kan kan klare at gå ned til dyrlægen i morgen eftermiddag mellem 15-17. Ellers måske på onsdag? Torsdag? Det må vi lige se på. Men puha, jeg har godt nok også fået shoppet igennem, dog kun de ting, jeg mente var vigtige. Jeg har holdt mig til indkøbssedlen. Det må ligesom været det. Jeg har købt noget lidt dyrere pålæg til René, og noget dyrere juice til mig selv. Men ellers er alt det, vi har kunnet købe på forhånd, købt ind på forhånd. Jeg har dog glemt toiletpapir og køkkenruller. Heldigvis ligger der en KIWI her i området, og det er rent faktisk lige præcis dem, som har det samme toiletpapir og køkkenrulle, som vi bruger. Det er træls at det skal slæbes hjem, men der er altså ikke noget at gøre ved det. Sur røv.

Jeg er begyndt at blive MEGET bange for at de tager min støvle på fredag, fordi jeg har de dér "knæk" eller hvad jeg skal kalde dem, i anklen konstant, med ca. - i gennemsnit - 20-30 minutters mellemrum, og udover at det gør skide ondt, er jeg også ved at falde, når det sker. Det er slemt nok MED søvlen - jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det går uden! Men på den anden side skal jeg jo vænne mig til at gå uden, så det er nok meget smart at skille mig af med den. I guess.

Ellers er tingene vel okay... Emma er nået til den yderste grænse af, hvad man kan fylde uden at være overvægtig. Derfor er hun startet til fitness. Det foregår sådan, at vi leger med hende ? x 10 minutter i løbet af  en dag, så hun kommer i form igen, og stadig: MINDRE mad. Såøh... Det er både mad og godbidder, der skal holdes igen med. Sorry to say.

Men i overmorgen er det tirsdag, og så skal René klippes! Hooray! Ja, jeg skal jo også klippes! Dobbelt op på hooray! Det bliver bare det samme som sidst. Jeg ved ikke rigtig, om jeg personligt har lyst til at vove pelsen IGEN og prøve noget nyt endnu en gang, eller om jeg bare skal holde mig til det, jeg har nu. Men René skal have samme frisure som sidst. Dejlige hår. Det er simpelthen så smukt. Og lækkert. Haha. Jeg glæder mig til at se ham!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar