Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 26. marts 2014

The road to success

Lady Gaga er simpelthen så smuk - og i den nye video, "G.U.Y." er hun sindssygt smuk. Jeg elsker at se på hende! :)

Jeg er gået i gang med min selvbiografi igen, jeg har ikke skrevet så meget, men jeg tror, at det bliver godt. At den bliver god når den er færdig. Jeg må have nogle øjne, som ser "frisk" på det, og som ikke har læst sådan noget 400 gange. Om mig. Men hvem? Alle, jeg kender, har læst det, jeg har skrevet førhen.

Jeg vil lægge den op på min hjemmeside. Som en hel bog. Det er cool. Så kan man bare smutte ind og læse engang imellem. Cool. Jeg kan lide ideen. Som jeg selv har fundet på!


Men først skal den skrives. Det er første skridt på vejen.


The road to success!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar