Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 8. november 2010

Begejstring 101


Yay! Renés pakkekalender er færdig! Den er supersmart. Den kører i siksak ned over væggen, og det er bare så smukt! Jeg er rigtig stolt over min evne til at lave pakkekalendere! Jeg har købt slik til 18 pakker og lavet 6 gavekort til ting, som jeg kan gøre - f.eks. hjemmebag osv. Det synes jeg er herre-cool! Jeg er så stolt af mig selv, altså!

René har lige spurgt, om han skal lave en til mig... Haha... Selvfølgelig skal han ikke det. Men det er da sødt tænkt! Jeg elsker søde tanker! Jeg er også stadig glad for Cecilies brev, som jeg fik i... var det fredags? Det tror jeg, at det var. Men ellers torsdag. Det er bare cool at få den slags breve! Yay! Jeg skal også have skrevet mine julekort færdig. Jeg har fået skrevet ca. halvdelen! Så jeg har lang vej igen. Sådan er det jo...Hehe.

Men det er skønt. Livet er skønt, når man kan glæde andre med gaver! Det elsker jeg! Derfor glæder jeg mig meget til Cecilies og Josephines reaktioner på de ting, jeg køber! Det er herrespændende! Det er über awesome!

Jeg elsker at give gaver og glæde andre! Det er så fedt, så fedt! Jeg håber, at jer, der læser disse linjer, får en supergod jul og megagode gaver og/eller julekort - og et brag af en nytårsfest!

Love you all!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar