Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 24. november 2010

"Det tabte Paradis"

Den bog, der hedder "Paradise Lost" ("Det tabte Paradis" på dansk) fra 1667 MÅ jeg bare læse! ÅH! Den lyder bare så spændende! Jeg har fundet den på biblioteket, men den er fandeme på over 400 sider,og jeg skal også læse den inden for en måned, og den koster 369 kroner fra ny. Nogen donationer? Kontakt mig gerne! (min e-mail står her ikke - gnæk-gnæk) Ej, men den bog er bare så uundværlig i mit studie af kristendom, jeg bliver nødt til at læse den, ganske enkelt! Så må jeg låne den over flere omgange, for jeg MÅ bare læse den...! Jeg får jo nærmest helt orgasmer af at tænke på al den snak om Satan, der står for døren! Åh ja for SATAN!

Det er et epos, som sagt fra 1667, skrevet af John Milton, og omhandler Satan og alt det dér. Den er baseret på Bibelen og den græske mytologi... Alt det dér... Det er SÅ spændende, jeg er parat til at DØ for at få fat i et eksemplar lige nu! Og der er like 1-2 ugers ventetid på biblio! Noooo!

Jeg må straks reservere et eksemplar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar