Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 26. november 2010

Juleaften

O-kay! It's final. Julen bliver holdt hjemme i år. Yay. Der er for lang vej, plus at S-toge og busser først kører efter klokken 22, så det er ret... Øv, ikke? Når juleaften starter klokken 14, og man så først kan tage hjem efter 22, og festen døde ud ved 19-tiden - så er det sådan ret ligegyldigt. Jeg glæder mig til at holde jul herhjemme. Det bliver spændende. Jeg har lavet en gave til René. Og så har jeg byttet gave nummer 6 (gavekort til pizza) ud med gave nummer 1 (gavekort til wellness) og i stedet lavet en "Ønske box" og sat ind som nummer 1 - Ønske boksen er en æske med 24 lapper papirer med 2 muligheder på hver. Så kan han vælge 1 mulighed om dagen - frem til jul. Så det er hele 2 julekalendere i én! Plus at han får en julegave! Haha! Jeg er genial. Truly.

Jeg ved ikke helt, om vi kan få det til at løbe rundt, for ærligt talt, så ser økonomien ikke for god ud i december måned. Øv bøv. Men vi må jo gøre vores bedste for at få det til at løbe rundt. Kinda. Man kan håbe at en grundig planlægning af indkøb vil hjælpe. Måske jeg skulle lave mig en madplan? Det vil jeg faktisk gøre - vi har kun 1800 kroner til mad :S Godt at nytårsmiddagen kan sættes på budgettet for januar! Hvis vi vel at mærke holder nytår hjemme. Who knows.

Jeg vil lave en madplan NU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar