Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 11. november 2010

Hvordan er det muligt at være så smuk?!

Yes sir! Så smuk var jeg nemlig i dag! Yay! Jeg ser lidt mere... hmm... Træt ud nu, hvor jeg er kommet hjem (har været hos Kim og Majbrit) og jeg er mere eller mindre på vej i seng. Skal tidlig op i morgen. Åh. Hader at stå tidlig op her om vinteren. Men jeg må nok se i øjnene at jeg står tidligt op hver dag alligevel. Det er bare dage som i dag, hvor lure ikke er aktuelle, der går mig på.

Vores nye stole er kommet i dag - sidder faktisk i min lige nu! Den er dejlig. Blød og fantastisk! Yay! Min krop skal lige vænne sig til den tilbagelænede stil - men det kommer jo nok med tiden.

Men: Klokken er 00:13 - ja, mit ur herinde viser forkert, hvis jeg ikke har fået fjernet tidspunktet for post af indlæg - og jeg skal op ved 7:30-tiden, senest, så mon ikke jeg hellere må se at hoppe i seng? Dejlig dag, trods alt, og op i røven med LittleAddict. Jeg er nu NoNameMaddox. Det er også cool.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar