Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 20. november 2010

Fuck the world

Jeg har oprettet en ny bruger på blog.dk, som jeg ikke har tænkt mig at bruge. Jeg har brug for at være usynlig, når jeg er inde på blog.dk - jeg gider ikke, at folk kan se på deres vennelister, at jeg har været på, hvis jeg egentlig gerne vil være anonym. Jeg har godt nok ikke så mange på min liste - who cares. Jeg har ikke brug for venner. Jeg hader efterhånden det dér med venner... De er ikke til at stole på, røvrender en, afviser en, gør en pinligt berørt over at have afsløret sine følelser...

... RELEASE ME!

Jeg gider ikke det her pis længere. Jeg sender gaver og julekort som planlagt, og så lukker jeg af for al udefrakommende kontakt. Som om jeg gider at blive til grin gang på gang. Psh...

Man må sige, at det er på tide med et.. Ja, farvel, eller noget. Jeg magter ikke "falske" venner. Jeg vil have The Real Deal eller ingen. Og min eneste mulighed er tilsyneladende "ingen". And so it shall be.

FUCK THE WORLD.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar