Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 25. november 2010

Der var en LARVE i æblet!!!

OH DEAR GOD!!!! Jeg tog en bid af et stort saftigt æble - og så sad der en orm og snoede sig rundt i æblet, jeg sad med i hånden!!!! Jeg troede seriøst kun, at den slags skete i tegnefilm, altså! 1mm større bid, og jeg havde fået larven med! FY FOR FANDEN!!!! Ej, jeg kan slet ikke beskrive hvor freaking klamt det er! Jeg har bare den værste følelse ever, fordi jeg har spist 3 andre æbler fra den pose! Åh! Det er fandeme så ulækkert, altså.

Ellers! Jeg har endelig fået taget mig sammen til at vaske, så nu får tøjet og sengetøjet en tur - næste gang er det håndklæder og viskestykker - men det bliver nok først i morgen. Jeg er stolt over at jeg har taget mig sammen - så stolt, faktisk, at jeg vil gøre mere ved det herhjemme i dag! Oprydning, opvask... KYS til overskud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar