Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 16. november 2010

In looove!

Jeg er forelsket! Jeg har fået øjnene op for en ganske særlig person. Andrea Bocelli. Han synger jo fantastisk! Hans sange er vidunderlige! En tak går til Miss Cole for at have anbefalet "Con te Partiro" til mig, så jeg opdagede hvor absolut skøn Bocelli er! Tænk engang! Jeg er begejstret.

Så har jeg fået skrevet lidt. 2 noveller, faktisk, på 1 side hver. Jeg synes nu, at de er ganske gode, men mange vil sikkert ikke være enige med mig. Jeg skal nok skrive hvilke, der er nye, når jeg smækker de nye noveller op på hjemmesiden! Indtil da, kan du klikke på "Mine noveller og digte" øverst i højre hjørne under links!

Jeg har det ellers godt i dag. Var egentlig på vej ned på apoteket, da jeg kom i tanke om, at også René skal have motion, og han derfor ikke bare kan blive hjemme. Så jeg venter til at han vågner. Rare mig.

Jeg sidder faktisk og lytter til en fantastisk dårlig kvalitetsversion af "Ave Maria" af Luciano Pavarotti, og jeg kan lide den! Jeg troede faktisk ikke, at jeg var til den slags musik... Men det er jeg. Jeg kan lide opera! Jeg springer ud i det og udforsker det big time. Det er skønt, den slags! Jeg er komplet fascineret af det...!

Har jeg fortalt at mine bukser revnede i går? Haha... Den er sgu alligevel priceless! Jeg skulle samle en pung op for en dame i Brugsen, også flækkede mine bukser hele vejen ned langs låret...! Åh! Haha... Det var egentlig temmelig morsomt, og jeg kan kun grine lidt af det... Hehe...

Jeg tilføjer et par nye sange til "Yndlingssangene fra Youtube"! Hope you like!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar