Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 13. november 2010

Det er jo min familie

Så er jeg oppe og har fået ansigtet på - skal jo ind hos min farmor i dag... Ikke helt lysten, der trækker, men... Whatever. Mon ikke jeg lige klarer det? Haha... Suckers.

"The do" sidder stadig - næsten - som jeg efterlod den i går, da jeg gik i seng...! Jeg har formået at få lakken til at holde en hel nat! Yay! Jeg er glad for The do... Det er den vigtigste del af mig! Men sådan er der jo mange, der har det med deres do.

Jeg har stadig ondt i maven efter de dér brændte mandler, jeg åd i går aftes. Jeg tror, at jeg giver dem væk... Jeg spiser dem ikke, René er heller ikke så vild med dem. Min farmor eller far vil sikkert kunne lide dem. Så man jo håbe at de ikke får ondt i maven.

God, I hope everything's gonna be okay... Jeg G-I-D-E-R virkelig ikke... Men... Det går sgu nok. Det er jo min familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar